ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΤΟ 10ο ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ Ε.Τ. ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ (IOYΛΙΟΣ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017):


Όλα τα προηγούμενα τεύχη του e-περιοδικού μας, διαθέσιμα με ένα κλικ, εδώ : http://issuu.com/greekuforeview/

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, 1943.

Ο Carl Allen ισχυρίστηκε τον Ιανουάριο του 1956 σε ένα χειρόγραφο γράμμα προς τον συγγραφέα Morris K Jessup, αστρονόμο με πτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Michigan, ότι τον Οκτώβριο του 1943, την εποχή του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και ενώ υπηρετούσε στο εμπορικό USS Anrdrew Furuseth είδε, στην περιοχή του Norfolk, ένα πλοίο (το αντιτορπιλικό πλοίο DE-173 Eldridge), να εμφανίζετε μέσα σε ένα σφαιρικό πέπλο ομίχλης και μερικά λεπτά αργότερα να εξαφανίζετε ξανά. Επίσης αναφέρει ότι σύμφωνα με δημοσίευμα μιας εφημερίδας της Philadelphia παρατηρητές στην εκεί Ναυτική βάση είχαν δει ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή ένα πλοίο να τυλίγεται σε ομίχλη, να εξαφανίζεται και να επανεμφανίζεται μετά από λίγο. Ουσιαστικά δηλαδή το πλοίο μεταφέρθηκε από τη Philadelphia στο Norfolk και πίσω, σε ένα διάστημα μερικών λεπτών (ο κανονικός πλους θα απαιτούσε περίπου 24 ώρες).


Η ιστορία του Allen συνεχίζεται με μια σειρά από αναφορές σε περίεργα περιστατικά, αποτέλεσμα των επιπτώσεων που είχε το πείραμα στη υγεία των μελών του πληρώματος. Ένας από αυτούς εξαφανίστηκε μπροστά στα μάτια της οικογένειας του καθώς «μπήκε» σε ένα τοίχο σα να μην έχει υλική υπόσταση, κάποιοι άλλοι επίσης εξαφανίστηκαν κατά τη διάρκεια ενός καυγά σε ένα μπαρ ενώ οι περισσότεροι επιζήσαντες υπέφεραν από σοβαρές ψυχοσωματικές διαταραχές. Κατά τη διάρκεια του πειράματος αρκετά μέλη του πληρώματος εξαϋλώθηκαν ή κάηκαν ζωντανοί. Το συμπέρασμα του Allen είναι ότι το πείραμα δεν είχε εξελιχθεί όπως περίμενε το Ναυτικό με αποτέλεσμα να εγκαταλειφθούν οι σχετικές προσπάθειες 3 χρόνια αργότερα. Σύμφωνα με τον Allen το πείραμα της Philadelphia βασιζόταν σε μια πρακτική εφαρμογή της θεωρίας των ενοποιημένων πεδίων του Einstein.


Ένα χρόνο μετά, ο συγγραφέας Morris K Jessup επισκέφθηκε το Γραφείο Ναυτικών Ερευνών στη Washington, για περισσότερες πληροφορίες και σε ένα αντίτυπο του βιβλίου του πλοίου μέσα σε αρκετούς γραφικούς χαρακτήρες, διέκρινε αυτόν του Carl Allen. Οι σημειώσεις περιείχαν όσα είχε ισχυρισθεί ο Allen αλλά και εκτεταμένα σχόλια για αναφορές στις θεωρίες του Einstein και του Tesla, όλα διατυπωμένα με φρασεολογία και λογική που παρέπεμπαν σε άτομα με σημαντικές επιστημονικές γνώσεις. Το βιβλίο με τις σημειώσεις μαζί με τα γράμματα του Allen προς τον Jessup ως εισαγωγή, ανατυπώθηκε σε ένα περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Ο Jessup αυτοκτόνησε 2 χρόνια αργότερα στις 20 Απριλίου 1959. Το τι συνέβη στα δύο αυτά χρόνια είναι σε μεγάλο βαθμό άγνωστο.
Προς το τέλος της δεκαετίας του 1960 εμφανίζεται έντονο ενδιαφέρον από διάφορους ερευνητές για το Πείραμα της Philadelphia και τον Allen, το οποίο όλο και μεγαλώνει. Το 1969 ο Allen ξαφνικά αλλάζει στάση και «ομολογεί» ότι όλη η ιστορία ήταν φάρσα. Ήταν όμως; Κατά καιρούς έχουν εμφανισθεί άλλοι μάρτυρες οι οποίοι ισχυρίζονται ότι επέβαιναν στο πλοίο…
Ο Al Bielek, υπεύθυνος για τα ηλεκτρονικά συστήματα του Eldridge, αναφέρει ότι ενώ ήθελαν να πραγματοποιήσουν ταξίδι στο χώρο, κάτι πήγε στραβά και πραγματοποίησαν ταυτόχρονα και ταξίδι στο χρόνο. Κάνει σε γενικές γραμμές λόγο για ένα να φριχτό πείραμα που έπρεπε να σταματήσει γιατί «έτρεχε» ανεξέλεγκτο. Ο Bielek τελειώνει την ιστορία του ισχυριζόμενος ότι επικεφαλείς της αρχικής ομάδας του πειράματος φέρονται οι John Von Neumann, Albert Einstein και Nikola Tesla. (ο Tesla πέθανε περίπου 3 μήνες μετά το πείραμα.)



Το Αμερικανικό Ναυτικό τελικά υποστηρίζει ότι το Eldridge έλαβε πράγματι μέρος σε ένα πείραμα, το οποίο όμως είχε ως σκοπό το πλοίο να γίνει αόρατο σε υποβρύχιες μαγνητικές νάρκες. Αυτό περιελάμβανε την περιτύλιξη του πλοίου με κάποιο σύρμα, έτσι ώστε να αδρανήσουν όλα τα μαγνητικά πεδία του για να το κάνουν «αόρατο» στις νάρκες αυτές αλλά όχι και ως προς τα ραντάρ η την όραση.