ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΤΟ 10ο ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ Ε.Τ. ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ (IOYΛΙΟΣ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017):


Όλα τα προηγούμενα τεύχη του e-περιοδικού μας, διαθέσιμα με ένα κλικ, εδώ : http://issuu.com/greekuforeview/

--- Ο ''ΤΑΦΟΣ'' ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΗΤΑΝ ΙΕΡΟ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ; ---

Όσο εξακολουθούν οι ανασκαφές στην Αμφίπολη, ο λεγόμενος ''τάφος'' αρχίζει να αποκτά πολλές νέες ερμηνείες, όπως βιβλιοθήκη, τύμβος ή ιερατείο.
Η θεωρία που –εμάς- προβλημάτισε περισσότερο ήταν αυτή του ιερατείου. Το μνημείο του λόφου Καστά, τελικά μπορεί να είναι και ένας τόπος λατρείας, στον οποίον τελούνταν λειτουργίες υπέρ μιας θεότητας συνδεδεμένης με τον ήλιο που κατέβηκε από τον αστερισμό του Λέοντα και μας θύμισε τις θεωρίες για τους εξωγήινους επισκέπτες από το διάστημα που στην αρχαιότητα αντιμετωπίζονταν σαν θεότητες.
Θα μου πείτε πως σχετίζονται όλα αυτά; Αυτό δεν θα σας το αναλύσουμε εμείς αλλά ο Διογένης που ανέπτυξε την παραπάνω θεωρία με τα υπάρχον στοιχεία και τις σχετικές μελέτες του ερευνητή και συγγραφέα Βασίλειου Βασιλάκου.
Ο Διογένης ισχυρίζεται τα εξής: «Το συγκεκριμένο ''κτίσμα'' της Αμφίπολης ήταν το τελευταίο χερσαίο χρησμοδοτικό ιερατικό κέντρο και όχι τάφος. Αυτό αποκαλύπτουν οι διάφοροι τριγωνισμοί του. Όπως θα δείτε και στις παρακάτω εικόνες, από το σημείο 2 (Όλυμπος), ο χρησμός (πληροφορία) περνά μέσα από τα δυο πρώτα πόδια της Χαλκιδικής, μετέπειτα διασχίζει το Αιγαίο, καταφθάνει στην νήσο Λήμνο και καταλήγει απέναντι στο σημείο 3 (Ίλιον ή Τροία). Επειδή όμως η απόσταση από το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής μέχρι την Λήμνο είναι αρκετά μεγάλη, αφού μεσολαβεί το αιγαίο πέλαγος, χρησμοδότησαν (δρομολόγησαν) μια εναλλακτική διαδρομή μέσα από τις κορυφές της βορείου Ελλάδος και κατέληξαν στην περιοχή της σημερινής Αμφίπολης, όπου κατασκεύασαν την ομώνυμη πόλη. Από την Αμφίπολη ο χρησμός όδευε προς Θάσο – Σαμοθράκη – Ίμβρο και κατέληγε στην Τροία, μέσα από τις κορυφές των βουνών των νησιών, που είχαν μικρή απόσταση μεταξύ τους και εξυπηρετούσε ευκολότερα στην μεταφορά του χρησμού. Αμφί-πολη/πόλο ονομάστηκε γιατί αφενός ήταν μια εναλλακτική διαδρομή μεταφοράς του χρησμού μεταξύ των σημείων 2 & 3 και αφετέρου το ιερατείο της Αμφιπόλεως μπορούσε να λάβει και να δώσει χρησμό τόσο από το σημείο 2 όσο και από το σημείο 3, αφού διατηρούσε αμφί-δρομη σχέση μεταξύ δεύτερου και τρίτου σημείου αναφοράς. (Αμφι-πόλη : αμφι-πόλος, δηλαδή πόλος ή σημείο με διττή Φύση ή έννοια διπλής διαδρομής.)»
«Όμως. λόγω του χαμηλού υψόμετρου όντας παραθαλάσσιο μέρος και έλλειψης υψηλών κορυφών κοντά στην θάλασσα, έπρεπε να κατασκευαστεί και μια πυραμίδα με ύψος τουλάχιστον 150 μέτρων (τώρα έχει απομείνει με ύψος 125 μέτρα περίπου σκεπασμένη με χώμα) για να τοποθετηθεί το ιερατείο απέναντι από τον γεωμετρικό όγκο, ώστε να επιβλέπουν την σκιά του και να ''θύουν'' εκεί για να κρατούν τον χρησμό, όπως πίστευαν.»
«Άρα ο λεγόμενος ''τάφος'' της Αμφίπολης, μόνο τάφος δεν είναι. Είναι ο χώρος του ιερατείου που μελετούσε τις σκιά της πυραμίδας με βάση τον ήλιο, την σελήνη και τα αστέρια. Γι΄αυτό τον λόγο πίστευαν ότι η σφίγγα σαν σύμβολο είχε απόκρυφες δυνάμεις και μπορούσε να κρατήσει την ιερότητα του χώρου σταθερή (σκία) ώστε να μπορεί το ιερατείο να χρησμοδοτεί από εκεί και στο μέλλον. Οι σφίγγες τοποθετούνταν σε τέτοια απόσταση από τις πυραμίδες με βάση την σκιά του γεωμετρικού τους σχήματος στα ηλιοστάσια του έτους. Έτσι, στον χώρο των ανασκαφών οι σφίγγες που βρέθηκαν, επιβεβαιώνουν ότι δεν είναι τάφος αλλά ιερός μυητικός χώρος. Το ίδιο συμβαίνει και στην Αίγυπτο. Εκεί δεν έχει βουνά ή κορυφές ψηλές και σταθερές για να μελετήσουν την σκιά του Ήλιου, της Σελήνης και των Άστρων (νοητικώς), οπότε κατασκεύασαν τις πυραμίδες μαζί με την σφίγγα για να κρατά τον χρησμό σταθερό. Από εκεί (πιθανότατα) ξεκίνησε και η όλη λατρεία της σκιάς της πυραμίδας, που ήταν ιερή και απαγορεύονταν να αλλοιωθεί το σχήμα της, όπως και η έννοια της λέξης θρη-σκια, που σημαίνει: ''θύω την σκιά'', θυσιάζω στην σκιά για να κρατήσω σταθερό τον χρησμό.»
«Οπότε, στον χώρο των ανασκαφών δεν πρόκειται να βρεθεί κανένας νεκρός, ούτε ήρωας της αρχαιότητας και αν βρεθεί θα είναι γιατί μετέπειτα κάποιοι χρησιμοποίησαν των χώρο σαν τάφο. Σε καμία περίπτωση δεν κατασκευάστηκε αυτός ο χώρος για την ταφή κάποιου μεγάλου άντρα, αλλά είναι αφιερωμένος σε έναν θεό από τον αστερισμό του Λέοντα (Leon A), όπως αποκαλύπτει και το άγαλμα του πανίσχυρου και μεγαλόπρεπη λέοντα της Αμφίπολης. Έναν θεό ήλιο, τερατόμορφο, που σύμφωνα με τη μυθολογία δεν είχε ανθρώπινη μορφή αλλά αυτή του φιδιού με χαίτη (όπως αναπαριστάται) και ερχόταν από το λαμπρότερο αστέρι του αστερισμού του Λέοντα, τον Βασιλίσκο «μικρό βασιλιά» (σημερινή λατινική ονομασία Regulus).»
Εδώ στο UFOs & Aliens Truth Greek community δεν μπορούμε να σας επιβεβαιώσουμε κάτι από τα παραπάνω λεγόμενα. Όμως, ακόμα κι αν η θεωρεία του Διογένη μπορεί να ακούγεται ‘’παρατραβηγμένη’’ σε πολλούς, δεν παύει να είναι μία εμπεριστατωμένη θεωρία στο σύνολο δεκάδων άλλων εμπεριστατωμένων θεωριών, λογικότερων από αυτή, που στο τέλος με τη σειρά τους θα αποδειχθούν ευκολότερα λανθασμένες.
Μέλλει, ο χρόνος να δείξει...
(Περισσότερα στο diogeneis.blogspot.gr)